välkommen!

Hej!
välkommen in på min nya hästblogg. Jag kommer skriva om mitt dagliga hästliv. Jag är, tillsammans med min mamma är ägare till fem stycken fina hästar. Presentationer om dom kommer.
 
Mer om mig nu, jag är tretton vårar gammal och mitt enda, största intresse är hästar. Jag ska såsmåningom komma igång och tävla med min duktiga, gula D-ponny. Jag bor tillsammans med min familj i stockholm, i ett stort underbart hus med stallet ca 20 meter från våran stora veranda, och det är underbart ska ni veta! 
Jag har alltid haft ett skrivintresse och velat ha en blogg, en fin sådan med många läsare och en snygg lockande design, men ny som jag är så får jag börja härifrån och med hjälp komma längre med tiden. Jag testar med en blogg nu, och uppdaterar så mycket som möjligt för att se om detta är något för mig, men det hoppas jag på, för jag vill gärna inspirera och ha läsvärda inlägg med fina bilder! Jag hoppas att ni som läser det här blir lite intresserade iallafall.
 
Vårat mysiga lilla stall.

Kommentera här: